مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-25سياسي

کمک مومنانه| آزادی 5 زندانی جرایم غیرعمد مالی در پارس آباد


فرمانده ناحیه سپاه شهرستان پارس آباد گفت: در قالب مرحله سوم نهضت کمک مومنانه، 5 زندانی جرایم غیرعمد مالی در پارس آباد از زندان آزاد شدند.

- حسن نوری بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در قالب مرحله سوم نهضت کمک مومنانه و با مشارکت خیرین، 5 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی در پارس آباد از زندان آزاد شدند.

وی افزود: این زندانیان به دلیل عدم توانایی در پرداخت جریمه مالی خود در زندان بودند که در اقدام خداپسندانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد و با جلب مشارکت خیرین، از زندان آزاد شدند.

ارایه خدمات تخصصی در کمک مومنانه فرمانده ناحیه سپاه شهرستان پارس آباد با اشاره به ارایه خدمات تخصصی نهضت کمک مومنانه در طول هفته بسیج، تصریح کرد: اکیپ های دامپزشکی با مشارکت بسیج سازندگی و اداره دامپزشکی برای ارایه خدمات تخصصی رایگان و واکسیناسیون دام و طیور در روستاهای محروم شهرستان حضور یافته اند.

نوری ادامه داد: همچنین توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان توسط بسیجیان، از جمله برنامه های نهضت کمک های مومنانه بسیج در شهرستان پارس آباد بود.

اهدای خون بسیجیان به بیماران نیازمند وی بیان کرد: بسیجیان و گروه های جهادی شهرستان پارس آباد در طول هفته مبارک بسیج در اقدامی خداپسندانه با حضور در پایگاه انتقال خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه| آزادی 5 زندانی جرایم غیرعمد مالی در پارس آباد

کمک مومنانه| آزادی 5 زندانی جرایم غیرعمد مالی در پارس آباد